Tuesday, November 03, 2009

Frysen igen, 2.5 timmar

Ja vad ska man säga när barnen tjatar att få göra något som man själv tycker är kul.
-Kan vi inte åka till frysen idag?
-Eh jo det kan vi väl!
Så vi slängde i oss mat, gjorde hälften av läxorna (de ska vara inne på Torsdag) och åkte dit.
Ludde fick hjälp av en coach och lärde sig att droppa ;)
Lucas lärde sig själv, och sen var det bara att sitta och titta i 2,5 timme.

Coachen frågade mig varför jag inte hade min bräda med?
-Eh, men, men!
-Jaja det är inget att fundera på, sa han.
-Det finns bräda, skydd att hyra och hjälm lånar vi ut gratis!
-Nej inte idag men nästa gång kanske!
-På Onsdagar körde de gubbskate tidigare, där skulle du ju passa, man måste vara minst 30, sa han.
Ja ett frö har ju börjat gro, kanske skulle man ta med sina gamla inlines och testa?
Vi får se, fortsättning följer.
Jag är i alla fall grymt stolt över mina duktiga killar.
Må bäst

No comments: