Tuesday, May 04, 2010

2010

Ja vad ska jag säga, jag har inte riktigt haft tid att blogga men jag gör tappra försök emellanåt.

Here we go again!
Mycket på jobbet och vardagen ser ut som följer:

Stiga upp, väcka barn, duscha, äta, få iväg barn till skolan (kvällen innan har man förstås sett till att gympakläder är framplockade, läxor är gjorda, köra hunden till hundvakt, jobba, hämta hunden från hundvakt, handla, laga mat, ta hand om disk, ev. göra läxor, kolla aktiviteter för veckan i skolan, matsäck för utflykt?, tvätta, ta hand om tvätt, få i säng barn, sova och då är klockan oftast 12-1 Träna? ja det vore kul men jag hinner inte och jag blir lite trött när folk säger att alla kan ta sig tid till det om man prioriterar, min fråga är när? Det finns bara 24 timmar på dygnet. 10 av dom är jobbrelaterade, 14 kvar och då ska man hinna sova i alla fall 6 timmar, ok 8 kvar, läxor,tvätt,mat, 4 kvar, ja jag hinner ju i alla fall gå ut med hunden så det blir väl min träning.
Jag har funnit mig i att livet är såhär just nu och det är bara att bryta ihop och jobba vidare, som min pappa sa en gång ;)
Må bäst

No comments: