Thursday, November 13, 2008

Jag e nog lite tidsoptimist.

Jaha då ska vi se!
Idag har det varit så mycket att göra på jobbet men jag har lagt allt åt sidan hemma för barnen kom hit, Mamma Mia jobbar natt.
Jag får ha dom hos mig en natt nu sen ska de tillbaks till Mamma.

Vi käkade våfflor och tittade på film, "Bortspolad" den är rolig, och vi skrattade ganska mycket.
Jag har nu hållt på i 2 veckor och försökt få ordning i huset och jag e nog lite tidsoptimist när jag trodde för 2 veckor sedan att mycket skulle vara klart nu.

Jag har hunnit en del men inte så mycket som jag skulle velat, en rum i taget.
Barnens rum är färdig möblerat.
Vardagsrummet är färdigmöblerat eller kanske tvärt om jag har kastat det mesta och har nya möbler.
Mitt sovrum är också ganska klart, ny säng, lampor. mm mm förutom målningen som jag ska börja med nästa vecka.
Köket är ok och det är inte så mycket kvar av det gamla, skåp är bytta och mycket är kastat.
Nu ska jag gå och lägga mig och förhoppningsvis försover jag mig inte imorgon för jag ska och träna, nu ska det bli ordning igen och jag är taggad ;)
Fredag kväll är uppbokad en stund, Lördag dag är uppbokad och kvällen ska det bli träff med vänner.
Söndag blir det jobb med huset, skräpet och en massa annat.
Vi får se om jag hinner blogga eller om det blir först på Måndag.
Då har ju barnen säkert en massa att berätta vad de gjort som man kanske kan berätta om för kusinen i Usa.
Sov gott alla vänner .

1 comment:

Anna said...

Wow - det låter som om du har fått mycket gjort på två veckor! Nyfiken på bilder, du får önska dig en digitalkamera av tomten ;-)!