Monday, November 17, 2008

Söndag i Spånga

Ja Söndag är ingen vilodag för mig ännu, men det kommer!
Lördag kvällen blev en positiv erfarenhet mycket tack vare mina fina vänner och jag kom hem till slut även om det blev senare än jag hade tänkt.
Golden Hits var bättre än förväntat, sköna människor och bra musik, flera våningar så det var bara att välja den våning man kände för.
Idag har det varit full fart i radhuset, röj är bara förnamnet, ut med det gamla in med det nya.
Tack storasyster och Mamma för att ni bara pekar och bestämmer åt mig för det blir ju bra i slutet, tror jag ;)
Imorgon kommer barnen hem och deras rum är klart, jag tror de kommer trivas.
Det finns ju en del att fixa men jag tar det när jag har min barnfria vecka så jag har tid att umgås med barnen.
Har saknat dem en hel massa och inte pratat med dem särskilt mycket men de har säkert haft fullt upp hos Mamma.
Nappe har sovit borta och det gick jättebra även om det hände en olycka, idag träffade han Pyton och blev så glad så han visste inte hur han skulle bete sig.
Valpig är nog ett bra ord för Nappe nu för tiden, glad lite kille som trivs med livet.
Han betyder så mycket mer för mig än jag trodde han skulle när hela den här cirkusen drog igång och jag bestämde mig för att försöka behålla honom, hittils går det kanonbra.
Tack än en gång Sebastian, Sabina och Pyton för utan er hade det varit svårt.
Dags att sova Puss och kram alla vänner, gamla som nya.

4 comments:

Anna said...

Önskar jag kunde vara med och röja, mitt röj börjar väl snart när kontainern från Sverige kommer ;-)

Carl Henrik Napoleon said...

Hade du varit med så hade jag väl stått med ett tomt hus.
Mamma och Ulrika tror jag nästan fick bromsa lite för att inte kasta allt de såg.
Du finns med oss ändå.
Kramis

Anonymous said...

Alltså vi lade i en stor,genomskinlig, säck saker som verkade viktiga eller fina eller blocket-objekt... Henrik tog upp en del saker och jag tror inte han kommer att komma på något som han saknar när han inte har säcken att kolla på. Det behövdes lite logistik-hjälp för att föra saker i rätt ordning och det blev mycket gjort den dan. Vi saknade dig! /Ulrika

Anna said...

Hmm, genomskinliga sackar verkar laskigt. Var kontainer kommer pa mandag, Andy ar hemma och tar emot och jag lamnar Leoniide pa ridlager.... Jag undrar hur manga sackar vi behover, jag har ju inte er som hjalp? Sa det betyder att inget behover kastas ;-)