Sunday, November 30, 2008

Tåget till Stocholm och barnen

Nu sitter jag på tåget och är på väg hem.
Det har varit en kanon helg hos Johan och jag tackar honom, Vera och alla andra jag har träffat i Hässleholm.
Om man jämför Stockholm och Hässleholm så är det ruskigt lugnt i Stockholm.
Värsta Vilda Västern där nere ;)
Ska bli skönt att komma hem men det är roligt med lite miljöombyte.
Nu är det träning som gäller och äta ordentligt så jag går upp lite i vikt, måste ju ta hand om sig så man orkar bryta ihop och komma tillbaks ;)
Nu kommer barnen vara hos mig ganska mycket och nästa helg ska vi ha storkok. Då ska vi göra en stor gryta Chili con Carne så vi har frysen.
Jörn och Gabriel kanske skulle komma ut och vara lite med oss.
Veckan är jobb jobb jobb.
Må bäst alla sköna människor

No comments: