Saturday, November 29, 2008

Åhus

Jag överlevde kvällen men det var mycket att hinna med.
Först åkte jag och Johan till Kristianstad och hälsade på några av hans kompisar.
Åkte tillbaks till Hässleholm och ställde bilen.
Där mötte vi upp Vera och hennes kompisar.
Sen blev det utgång och det var kul att se nåt nytt.
Idag gick vi upp lite senare och så åkte jag och Johan till Åhus för att ha lite sightseeing och träffa hans faromor 85 år som bor där.
Hon behövde hjälp att sätta upp en gardinstång och lite jul lampor i träfgården.
Det visade sig att hon visste vem Farfar det var ju kul.
Gard jag tror du mött din äverman/kvinna vad det gäller tomtar.
Johans farmor hade säkert 500 st.
Nu är Johan och Vera på en släktträff och vad som händer ikväll vet jag inte ännu.
Ha det bäst alla sköna människor.

No comments: