Friday, November 28, 2008

Hässleholm

Ja nu sitter jag i Hässleholm med min vän Johan och hans flicka Vera.
Skönt att komma ifrån Stockholm, men jag längtar efter barnen.
Jag kommer försöka blogga lite när jag är i Skåne så får vi se hur det går.
Johan och jag kanske ska ta en biljard och en bira ikväll men vi har inte bestämmt nåt.
Jag e lite orolig för att Mamma och Ulrika är ensamma i radhuset för Ulrika hotar med spetsgardiner och annat hemskt.
Imorgon ska vi försöka komma iväg till Åhus och se hur det ser ut där.
Jag har inte varit i Åhus på mer än 20 år om jag inte räknar fel, shit vad jag har blivit gammal.
Jag mår kanon och tackar än en gång alla som ställer upp för mig och barnen, ni e grymma, ingen nämnd ingen glömd men ni vet vilka i är.
Kram på er alla fortsättning följer snart.
Ska berätta vad som händer ikväll om det är någon som är intresserad ;)
Jag har i alla fall en follower (Anna)

1 comment:

Anna said...

Japp, jag hänger med till Skåne via din blogg. Du måste önska dig en digitalkamera av tomten, bilder är alltid roligt!

Kramar från mig!