Monday, September 07, 2009

Nu börjar allvaret igen, Yippie!!

Skolan har börjat, semestern är slut och allvaret har börjat igen.
 
Jag har vilat upp mig som ni ser, fast jag har varit tvingad till det av Lucas.

Ludvig har fyllt 9 år, ny cykel fick han av Pappa och farmor, jag har nog aldrig sett Ludvig så lycklig, det kändes bra.
Sedan hade vi vattenkrigskalas, jag och Jörn förlorade ;(
 

Det har hänt en del i sommar och jag tycker vi har haft det bra.
Vi har hunnit med Skara sommarland, High Chapparal & Falkenberg på 5 dagar.
Vi hade besök av Anna och Leoniide och de stannade ganska länge denna gång vilket vi var glada för.
Nu ska jag börja blogga igen bara för att komma ihåg att det händer något, det är så lätt att dagarna flyger förbi och när man undrar vad som hände kommer man inte ihåg.

Det händer mer än man tror, det vill jag i alla fall tro.

På fredag ska Ludvig på klassresa till Drottningholm och sova över, stora killen.
Min vecka består av arbete, föräldramöten och annat spännande.
Må bäst alla läsare.








2 comments:

Anna said...

YIIPEEE - äntligen har du börjat blogga så vi har lite koll på dig!
Kram

Anna said...

Var tog du vägen???????