Thursday, November 06, 2008

Jobbat STENHÅRT

Jaha!

Torsdag, idag satt jag och försökte lyssna efter det jag inte hört förr.
Jag hörde ingenting förutom en massa tråkiga mobil ringsignaler.Då slog det mig! Jag har ju inte hört de tråkiga ringsignalerna förut för jag har alltid lyssnat på musik i min mobil.
Nu är min handsfree trasig så jag hörde ju faktiskt något nytt idag med.
Nåja! Jag har jobbat stenhårt idag och var ganska trött när jag kom hem men jobbet var inte slut.
Ringde en granne och lånade släp för att få plats med mina nya möbler som jag beställt.
Leveranstid är inte kul när man vill ha något på en gång.
Ringde en annan granne för att få hjälp att fylla släpet, allt gick som på räls.
För er som vill ha svar på varför människor gör som de gör så kan jag rekomendera en bok av IngaLill Roos "Energitjuvar"
Jag har fått så mycket AHA! upplevelser när jag läst den. Flummigt? ja kanske, men tänkvärt, Absolut!

Vet inte om det hänt så mycket mer idag än att jag är så oerhört tacksam för att jag har min familj. mina vänner och ett extra tack till Sebastian som hjälper mig med Nappe, du e guld.
En underbar låt i ny tappning inspelad i Stockholm på O baren.

http://www.youtube.com/watch?v=c2MgwAJrfXo

Må bäst alla underbara människor

1 comment:

Anna said...

Din lillasyster har läst dom flesta flummiga böcker så behöver du mer lektyr får du hojta till! Kram Anna